Workshop Linkedin

19/02/2009 at 08:47 Plaats een reactie

Linkedin, de netwerksite voor zakelijk gebruik

Linkedin, de netwerksite voor zakelijk gebruik

Momenteel is er veel vraag naar workshops Linkedin. Immers iedereen wil gevonden worden, hetzij als werkzoekende hetzij als aanbieder (ondernemers | ZZP’ers | interim).

Op zeer regelmatige basis verzorg ik workshops hierover. Zowel in-company (voor P&O en recruitment), als met individuele inschrijving. Ik vind dit ongelooflijk leuk om te doen. Waarom? Omdat de scepsis aan het begin van de workshop over dergelijke sites aan het eind bijna altijd is omgeslagen in een positieve aanpak en ze gelijk aan de slag willen met hun profiel en hun netwerk.

Een volgende workshop is gauw gepland, mail me daarom als je interesse hebt.

Aanmelden via jeanet.bathoorn@gmail.com

Hieronder een opsomming van ervaringen van de laatste workshop:

Ik kan niet wachten! Ik ga mijn Linkedin profiel aanpassen en meer gebruik maken van netwerken op het net.

Ik heb de trainer als zeer positief ervaren. De workshop was super informatief, geweldig! Veel geleerd!

Zeer boeiend en ik ga het één en ander nu ervaren. De trainer is erg enthousiast en duidelijk.

Ik zeg dit niet vaak: ik vond de avond geweldig! Heel leerzaam en op een goede manier gegeven.

Heel erg leuk en interessant. Er is een wereld voor me opengegaan. De trainer is prettig, enthousiast en terzake kundig.

Uitstekende avond. Ik wist nauwelijks iets van Linkedin en nu heel veel. Trainer is prettig en deskundig.

Informatief, praktisch, interactief. Op een prettige wijze en onder deskundige en enthousiaste leiding van Jeanet. Voor- en nadelen van digitaal netwerken besproken.

Ik ben al een tijdje actief op Linkedin en heb toch nieuwe functionaliteiten gehoord.

Vreselijk informatief. Trainer is stressbestendig en werkt interactief.

Nuttig, veel nieuwe en bruikbare info + nieuwe connecties!

Entry filed under: Netwerken, Recruitment, Training. Tags: , , , , .

Wat brengt Linkedin je? Wat brengt Linkedin je? (2)

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

Volg me op Twitter

Meest recente berichten

RSS Onbekende RSS-invoer

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

