Twitter analyzer (als je al twittert)

09/06/2009 at 15:14 3 reacties

twitter

Als je al twittert is het toch leuk om je tweetgedrag te analyseren. Daar is een hele leuke tool voor ontwikkeld:  http://www.twitteranalyzer.com .

Hoe werkt het? Ga naar de site en vul je twitter username in, druk op Analyze en wacht even. Dan begint het leukste gedeelte. Klik niet te snel weg, het is veel meer dan een grafiek.

Onderaan in de site staan allerlei knoppen en daar begint de fun:

  • User:
    – hoe vaak wordt je genoemd
    – hoeveel tweets per dag
    – over welke onderwerpen je tweet (met #)
  • Friends:
    – Online followers (wie zijn er NU online)
    – groei aantal volgers
    – closest friends (1 van mijn favorieten, kun je zien met wie je het meest heen en weer tweet)

twitter analyzer growth rate

  • Mentions:
    – wie noemt jou het meest

Verder wijzen de knoppen zich vanzelf. Leuk nieuw speeltje voor twitterholics.

Have fun!

Hieronder de grafische weergave van mijn “Closest Friends” op Twitter. Van de 10 heb ik er nog maar 4 in het echt gezien. De rest zal vanzelf volgen!

Closest friends on Twitter

Closest friends on Twitter

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Twitter handleiding – 12 belangrijke tips Social Media Event groot succes

3 reacties Add your own

  • 1. Corinne  |  23/09/2009 om 18:16

    Hoi Jeanet
    De Twitteranalyzer is super! Erg leuk te zien dat iemand die ik nooit ontmoet heb een ‘closest friend’ is op Twitter. Gauw weer verder kijken…

    Corinne

    Beantwoorden
    • 2. Jeanet Bathoorn  |  23/09/2009 om 18:31

      Dag Corinne,

      En Twitter Analyzer bevat nog veel meer leuks! Enne, misschien wordt het tijd om je ‘closest friend’ eens te ontmoeten.

      Groeten, Jeanet

      Beantwoorden
      • 3. Corinne Bekker  |  03/10/2009 om 16:27

        Hoi jeanet.
        Ik zie nu pas dat je mij hebt geantwoord. Ja ik moet misschien sommige tweeps eens ontmoeten. Mijn closest friend (vandaag) is iemand die ik af en toe ontmoet, die ik al kende voor we elkaar vonden op twitter.
        Jou ontmoeten – als je dat bedoelt – lijkt mij ook leuk.
        Was dat wat je bedoelde?

        groet, Corinne

        PS nu zet ik natuurlijk de ‘hou me op de hoogte …’ aan!

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

Volg me op Twitter

Meest recente berichten

RSS Onbekende RSS-invoer

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

