Mijn Leiderschapsreis

01/10/2009 at 13:19 1 reactie

leiderschapsreis perronJezelf ontwikkelen, jezelf tegenkomen, weten wat je echt wilt. Zo af en toe MOET je daar tijd voor maken en bij stilstaan. Ik liep met een paar cruciale vragen rond, belemmeringen, sta-in-de-weggen. En het heerlijke is dat er mensen zijn die je graag verder helpen, confronteren, spiegels voorhouden, maar ook duidelijk zijn. Dankzij de Twitterveiling kreeg ik de kans om mee te gaan met http://www.mijnleiderschapsreis.nl/home.html

Het concept: niet weten waar je heen gaat, je weet dat je je moet melden in Utrecht, wandelschoenen aan. Geweldig! De reis begint al bij Seats 2 Meet in Utrecht, kennismaken, proviand verdelen (overal is aan gedacht). En dan giechelend naar het station.  Nee, nog niet in de trein, de 1e oefening op het perron. Verrassend. Later volgen oefeningen & gesprekken in de trein, in het bos, op de heide, onder grote stenen, in het zonnetje. De combinatie van je persoonlijke reis met het echt op reis zijn werkt zeer goed. De uiteindelijke bestemming was fantastisch! Wat hebben wij lekker gegeten en heerlijk geslapen.

Tijdens de reis kom je je verleden tegen (bedankt opa en oma!), je heden en ga je werken aan je toekomst. De mede-reisgenoten spelen ook een belangrijke rol, oprechte interesse in elkaar en samen groeien (en zingen in het bos).

Weten wat je echt wilt betekent ook keuzes maken. Afscheid nemen van zekerheden, van een bedrijf. Mijn belangrijkste keuze is het afscheid nemen van mijn trainingsbureau Pannelap. Ik kies voor het trainen van mensen op digitaal gebied. Mijn toegevoegde waarde is enorm als ik mensen weet te inspireren om met Linkedin aan de slag te gaan, of om Twitter in te zetten. De feedback van lezingen, presentaties en trainingen over dit onderwerp is altijd goed. “Er gaat een wereld voor me open”, dit hoor ik zo vaak.

Onderscheidend zijn, doen wat je echt leuk vindt en waar het enthousiasme vanaf spat. Dat gun ik mezelf. En het mooiste is, na dat besluit is er focus en komen de goede klussen mijn kant op. Na maanden van twijfelen en geen omzet is er nu weer veel te doen.

Nando Pille & Nino Jacobs: hartelijk dank voor jullie grenzeloze verzorging, aandacht en inzet. Dat er nog maar vele reizen moge volgen!

Entry filed under: Samenwerken, Training. Tags: , , .

Netwerken met Linkedin – artikel in Publiek Domein MKB 2.1 – gratis event voor ondernemers

1 reactie Add your own

  • 1. Nando  |  02/10/2009 om 07:57

    Lieve Jeanet,

    Reizen met jou is een feest geweest. Het nalezen van blog doet me goed en veel. Ik merk dat ik, wederom, geraakt wordt door het opa en oma stuk.

    De kracht die je uitstraalt en de zachtheid in je contact met mensen maakt je tot een bijzonder mens. Dank dat ik een stukje met je mee mocht en dat je jouw reis wilde delen.

    Nando en zeker ook Niño

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

Volg me op Twitter

Meest recente berichten

RSS Onbekende RSS-invoer

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

